välkommen 2009!

Heeej!
Hade ni en bra nyårsafton igår? Min var suuper(= Började med att vi klockan 17.00 fick gäster, sedan åt vi god mat oså. Sedan bestämde sig jag för att lira lite Guitar Hero på Wii, (de hade tagit med sig ett Wii). Det var faktiskt jätteroligt och jag klarade de svåraste easy låtarna(: *stolt* Vid 20.00 gick jag över till Emma och spenderade hela kvällen, fram till 23.45 där. När tolvslaget hade gjort sitt och alla hade skålat färdigt var jag tvungen att stilla mitt behov, Guitar Hero. Så jag spelade det till klockan var typ 01.30, sedan var det dags för bowling(= Hursomhelst blev jag väldigt trött sedan så 02.15 sov jag (= Tyvärr blir inte inlägget längre än såhär, men ha en riktigt god fortsättning!


Kommentarer
Postat av: sara

2009-01-01 @ 17:39:16
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: sara

haha , var du uppe så länge ?:O <3 jag är riktigt stolt över dig (a)

2009-01-01 @ 17:40:39
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0