surprise!

Hejsan:)
Nu har jag precis blivit klar med att rensa bort (nästan) allt julpynt. Inte en tomte så långt ögat kan nå, hihi:)
Idag var vi på studiebesök på Naturhistoriska med skolan. Vi åker typ dit varenda gång vi gör en utflykt, bara för att det är typ.. .gratis! Jag kan ju inte påstå att detta var någon höjdar dag, då min matsäck blev kalla degiga plättar. Plus att mitt hår frös till is imorse. Hela håret var ju för tusan en istapp. Hursomhelst blev höjdpunkten för dagen när mamma visade vad hon hade köpt. Ett Guitar hero 3, Legends of Rock till x-box 360. Woho, nu ska jag träna så att jag blir en gud på det dära, hehe. Hur var eran dag? Ha en superduper dag allesammans!



Någon rolig liten själ hade pimpat denna
papperskorg till någonting betydligt hetare!


Tadaaah! Visst är det kul?


Kommentarer
Postat av: Johanne

sv: =)

håller med.

hoppas det var kul på utflykten! :P

2009-01-08 @ 17:09:45
URL: http://joojjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0