stockholm idag.

Hejsan!
Hur mår ni? Själv har jag ont i huvudet, är trött och hungrig, usch :o Idag har jag somsagt varit i Stockholm för lunch/middag hos min kusin med flera. Gjorde inte så mycket där, käkade, pratade och spelade spel på mobilen. (; Innan vi drog till Stockholm tog vi en sväng förbi stan där jag bl a köpte nagellacket som jag så länge hungrat efter. (Utsedd till en av årets älskling av mig). Annars köpte jag också tre handkrämer för mina sandpappershänder. Nu måste jag nog vila innan mitt huvud sprängs. Hoppas ni har en bättre lördagskväll än jag!


Min mobil fotar just nu apa,
men så här ser nagellacket ut ungefär.


Vette fan varför jag fotograferade en sån där bild,
men här har ni bevis att vi har snö iaf(:


Kommentarer
Postat av: Jennifer och ida

du och ditt beroende...

(de var nagellacksberoendet vi menade)<3

2009-01-04 @ 14:56:57
Postat av: emmae

hihi, men älskar man nagellack så gör man:)<3

2009-01-04 @ 15:23:25
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0