solig skridskoåkning.

Halloj(:
Hur har er dag varit? Själv har jag tillbringat den mesta delen utomhus på isen. Väldigt kul med jag känner hur stelt mitt ansikte blivit, shit vad kallt det var. Annars gick jag upp till grannen tillsammans med lillbrorsan ;) Skulle klå dem på Guitar Hero, men shit vad jag sög :| Hehe, någonting allvarligt måste hänt, satte fan var tredje ton eller något!?
Hursomhelst, nu har jag lyckats ladda över lite bilder från min mobil till datan, så däför bjuder jag på lite bilder från dagens skridskoåkning, men även tidigare åkningar(:

2/1-09

Solen sken, isen blank och -100 grader. Perfekt!


Sedan var det dags för luuunch, med varm chocolate(:

30/12-08

Denna dag var lill-Emma med(:


En glad lill-Emma faktiskt, hihi;)

Hinner nog med ett inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0