seg skolstart.

Hallå:)
Idag började vi skolan efter ett på tok för kort jullov. Dagen började med att jag försov mig, eller så ringde aldrig alarmet!? Hursomhelst fick vi iallafall sluta efter lunch, så det var ju skönt! Har ni också börjat skolan idag?=/ Annars vad dagen bra, jag och Jennifer smet in på hennes pappas jobb och fikade lite kanelbulle och te. Sen var vi tvugna och sticka för att hinna med 13.00 bussen hem, hihi. Glöm inte att se på Top Model 11 ikväll klockan 20.00 på tv3 om du nu gillar det, det gör iallfall jag=) Här kommer några bilder;



Guud så gott. Hallon yoghurt med blåbär (godare med hallon!!)


Min väska jag hade idag(:
Jag vet att det ser ut som om jag har
 världens fettoarm:p, mend et är faktiskt jackan.

Kommentarer
Postat av: emmas

yogurten ser god ut. måste prova det någon gång ;) <3

2009-01-09 @ 18:04:10
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: moa

Sv: aa visst sjuktgod! den där väskan som du har, är den kamelfärgad på riktigt eller är den mörkare? :)

2009-01-09 @ 22:43:00
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0