jag är trött!

Hejsan(=
Blev två dagar sedan sist, i'm sorry;) Men jag hann aldrig blogga igår för Miranda var här på besök. Vi spelade GH, gjorde lite engelska tillsammans och hängde vid datan och tv;n. Idag så var det skola igen då. Vi har börjat lite på vårat nya projekt, Ett naturligt pussel. Annars fick jag som vanligt ta hem 5 ton arbete jag tänkte jobba hemma ;o Men det blev för tröttsamt så jag drog mig till datan istället. Fast här blir det nog inte av att sitta länge, mina ögonlock känns väääädligt tunga... tyvärr. vad har ni gjort denna tisdag? :) Hare bäst!

Kommentarer
Postat av: annica

Varit inne i stan och mst bara tittat rundor :D:D . hoppas du får en fortsatt bra dag!

2009-01-13 @ 19:50:30
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: annica

sv. haha lugnt ju! sånt har jag med gjort ngngång ju :P .. nej hittade inget roligt :P haha. tjo

2009-01-13 @ 19:57:37
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0