i min sminkväska...

Kommer inte på något roligare inlägg, så ni får stå ut med lite tips på smink. Hoppas det är okej;)


Mascara från Claudia. Jag älskar den,! Klumpar varken ihop sig eller ger några 1-ton sminkvibbar. Finns att köpa hoss claudia.se 5/5


Sedan har jag en till mascara från Define-A-Lash, kommer från Maybelline. Om jag får säga det själv, gilalr jag den inte. Ögonfransarna blir stela som pinnar och den är lite klumpig. Men jag måste erkänna att den har mer volym än ovanstående. 3/5


Sedan dyker en foudation upp, från H&M. Använder den inte särskilt ofta då mitt ansikte ser ut som ett klotter papper för någon misslyckad målare Nä, får nog ta att hitta en bättre foundation. Tips? 2/5


Och en annan favorit i min sminkväska, mitt puder. Ger ett naturlig look, eller åtminstone om man tar lagom med puder. Kommer från H&M. 4/5


Återigen smink från H&M, hihi. Ett härligt rouge som piggar upp ett lik om så skulle behövas. 4/5 

Detta var bara ett litet urval av allt som gömmer sig i väskan, hihi.
Har ni också någon favorit hos er?



Kommentarer
Postat av: s

har allt du lagt upp bilder på :)

2009-01-14 @ 16:38:05
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: annica

haha H&m fantast eller?;P

2009-01-14 @ 17:45:13
URL: http://annecca.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: hehe nja, den gick på 500kr, men det var lätt värt dem pengarna :)

2009-01-15 @ 17:21:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0