en förkyld fredag.

Hejsan gullungar:)
Imorse när jag vaknade hade jag ont i huvudet, hes och hade ont i halsen. Var det möjligtvis för att miss hår frös till is igår? :s Som tur var överlevde jag dagen. Vi gjorde inte så mycket där, så ''The Day After Tomorrow'' (igen) men den var lika bra ändå! Sedan hade vi projektintro av vårat nya projekt ''Det naturliga pusslet''. Hur var eran dag då? Ikväll ska jag se på Let's Dance tror jag, och självklart inviga vårat nya Guitar Hero:) Eller ja, det vill säga om jag lever ikväll så förkyld som jag är. Nu måste jag kila, men glöm inte att rösta om vilken special ni helst vill läsa om!:) *Prosit*


Kommentarer
Postat av: applefudge

krya på dig emma!:)

2009-01-11 @ 13:50:48
URL: http://applefudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0