dåligt samvete.

Hej igen:)
Förlåååt, hann inte blogga igår, det blev så mycket jag skulle göra. Stack till Ikea för att shoppa saker till mina brorsors rum, för deras pengar såklart:) Efter det åkte jag till Patricia där även Sara var för att sova över. Vi hade kul men somnade på tok försent enligt mig, 02.00 Hihi, därför så satte jag alarmet på 06.30 för att vi skulle kliva upp riktigt tidigt så vi var riktigt trötta ikväll. Vi har nämligen skola på onsdag:/


Voliá, denna underbara chokladdryck njöt vi av igår.
Varm mjölk med mycket oboy, grädde och kakaopulver som pricken över i:et.

Vad har ni hittat på för roligt då?:)

huugss.♥

Kommentarer
Postat av: emmas

det såg ''gott'' ut, men jag drack riktig choklad med grädde i sälen ;) <3

2009-01-06 @ 18:54:12
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: sara

det var väldigt gått (a) chokladen asså :D <33

2009-01-07 @ 17:27:51
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0