back from buisness.

Hej på er!
Kom hem från stan för ett litet tag sedan. Brr vad kallt det är, typ -100 grader! Som tur var sprang vi mest i affärer på stan, så vi höll värmen relativt bra(= Ellika kom också ner till stan, lagom tid för lunch. Tog en liten taco tallrik, guud så gott det var(: Annars köpte jag inte så mycket, foundationsvampar och solglasögon. Haha, kanske liiite tidigt, men som sagt längtar jag till sommaren och det var faktiskt rea på dem! Såg även en hel del snygga väskor jag blev sugen på, men jag fattade det kloka beslutet att vänta tills min juvel skickas hem till mig. Ni vet den kastanjebruna väskan från H&M katalogen:)  Bilder från stanvistelsen kommer;



Till stan hade jag på mig en grå cardigan från
 Gina Tricot, en svart väska och gråa jeans(:


 


Den ljuvliga tacotallriken innan jag högg in.



 


Här har vi då Jennifer och Ida, söta va?


 


Hela gänget poserar i rulltrappan.


 


Och Jennifer invigde mina solglasögon på bussen, hihi.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Emma ta genast bort den där fula bilden på mig!!!

2009-01-04 @ 17:32:16
Postat av: emmae

näjj jennifer!! det kan jag inte annars har jag ingen bild på solglasögonen. Haha:) Men du var ju söööt där:)<3

2009-01-04 @ 17:43:09
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0