VG !!!

Tjooooo!
Jag har fått VG!! Mitt första mest betydelsefulla VG! Fick det i essä provet i projektet(= Ett VG+ tillochmed! Plus att jag fick ett VG i matten(: Jag hade hoppats på ett G men ett VG- är ju inte helt tokigt det heller!? Hehe. Föresten, det är jue HÖÖÖSTLOOOV! Fatta, en hel vecka utan läxor o prov o sånt. Totally underbart, haha(= Vad händer ikväll då ?! Själv blir det strax t&p för mig o Emma. (Tjuv o polis). Hahha jag vet men jag behöver röra på mig efter den förbannade Bubbelpizzan jag tröck i mig:( På tv går inget speciellt, Idol eller något liknande tråkigt tidsfördriv blir det nog för min del. Skulle kanske sova hos Emma, roligt va?! Iallafall för mig, hehe. Skriver inte senare, eller?

Glaaada kramar,

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0