tråkigt var namnet.

God eftermiddag gott folk!
Sitter här o har väldigt tråkigt. Typ no one är hemma o stan har stängt, tyvärr. Fast idag har jag varit en händig liten flicka(= Jag var nere på en arbetsdag i friluftsgården dit Miranda också skulle komma. Men tror ni hon gör det? Nej, hon satt hemma o titta på Camp Rock istället, hahah(x Nerå, Miranda heter bara glömsk i andra namn. Hursom helst var Mathilda där så jag slapp vara ensam bland alla gubbar. Inte för att jag hade stannat om det bara var jag där(; Vet ni vad jag gjorde där?! Kratta löv såklart!! I'm the greates lövkratter ever, right? hehe(x Nu har jag gjort lite läxa också, eller iaf. tränat på spanskan o idrotts provet. Jag har lärt mig att våra muskler till stor del består av protein, hahah(= Ikväll måste jag ta mig samman igen o städa. Usch, men jag är illa tvungen. 19.00 blir det självklart Gossip Girl, missa inte min älskling!

Till middag idag blir det tydligen smördegs inbakad fläskkotlett med potatis o bearnaise sås elr hur det fan stavas;) Mums! Nu tror jag jag snart ska gå ut, jag behöver frisk luft och det snart. Fast ioförsig finns det inget underhållande att göra ute, förutom att kratta löv(x Nej då ser jag hellre på en film än går ut o krattar löv, ni förstår jag är väääldigt trött på allt som hör till krattning. Kan inte mr Vinter ta och komma, please ?!

Hoppas ni har det roligare än mig!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0