tråkig tisdag.

Hejsan.
Kom precis hem från stan. Fick stressa för att hinna med 4 bussen. Hittade en svart tröja till imorgon, och ett oranget nagellack:)) Alltså herregud, blir mitt skolfoto lika misslyckat imorgon som det blev förra året tänker jag riva sönder alla foton och äta upp dem elr något liknande. Hursom helst, idag är det tisdag vilket betyder en dag närmare helg igen. Ingen träning och inga läxor=) Just det, desperate housewives & ugly betty kommer väl idag ? Ni ser, tisdagen blev genast mycket roligare. Plus att jag inte längre behöver frysa i mitt rum (läs igår) !! Jag *erhm not* tog fram mina tekniska kunskaper som sagt o slog på elementet. Riktigt stolt faktist.

Hare inte tråkigt!

e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0