trååkigt.

Hejhej på er(:
Jag hann inte blogga igår efter kvällen, men bättre sent än aldrig. Filmen blev Step Brothers och var sådär enligt mig. En film för de med dålig humor x) Annars hade jag jättetrevligt med er tjejer. Tack för en hellyckad kväll(= Idag så har jag varit med Emma på förmiddagen. Sedan skulle hon göra något med någon annan. Så jag tänkte städa lite i mitt rum. Eller jag vet inte om man kan kalla denna lokal för ett rum för just nu ser det verkligen inte ut som ett rum! Detta är faktiskt den första gången jag inte ser framemot att det är fredag. Bara tre dagar kvar av höstlovet :s Men snart är det ju jul, eller hur? (= Därför är det dags att organisera upp en realistisk önskelista som jag ska skicka till tomten. För han finns, visst?

xxx
e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0