ssöndag.

Hejsan på er!
0-0 igår, det var inte illa(: Trots att jag höll på att somna höll jag mig vaken tills Brottskod försvunnen började, den får man ju inte missa. Steg upp idag 09:33, fick ej sova längre, trots protester. Åt frukost o tittade på en film som hette Disturbia. Den var aaaas bra=) Aja nu sitter jag här o har tråkigt. Ska nog kila iväg till en kompis strax. Plus att jag har damp på en viss person, you know why. Imorgon var det skola igen, sista veckan som är lugn. Vecka 43 har vi spanska kontroll, essä prov i projektet, matte prov o slutligen näringsläreprov. Så många prov att jag snart går in i väggen elr nåt. I veckan klarar jag mig lindrigare undan med bara ett spanska prov och simning + engelska glosor. Herregud, men snart är det ju höstlov. Om man överlever så länge vill säga...

Hare bra!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0