snaart höstloov(:

Hejsan alla glada(=
Snart, snart är det höstlov, tjoho! En hel vecka att se fram emot. Jag har redan några planer för kommande vecka; Gå på bio med co o sedan äta på Meltons, Sara bjuder, visst? Sedan hade jag tänkt att klippa mig, det börjar bli dags tycker jag:) Sist men inte minst vill jag åka till Skhlm, skulle behöva lite new clothes. Aja, skolan idag var faktiskt riktig skön, typ. Vi hade essäprov och bildinlämning. Yess, nu är aaalllt avklarat typ:) Jag får hålla tummarna och hoppas på det bästa, i mitt fall G!

Snart bär det av mot träning. Efter det blir det Grey's anatomy klockan 21.00 såklart. Annars blir det rätt lugnt. Ska försöka gå lägga mig tidigt ikväll, det behövs efter all stress angående prov. Vad ska ni göra ikväll då ?(: Bloggar kanske efter jag duschat o så, om jag hinner(=

Hade bra!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0