skolfoton!?

Hejsan allihoopa!
Kom hem från skolan för en halvtimme sedan(= Bussresan var angenäm när Emma satt och sjöng ''Vyssjan lull'' i hårdrocks version. Haha x) Skolan var som sagt lugn o skön idag(: Är i princip klar för att gå på höstlov redan idag! Förresten fick vi se skolfotona i skolan idag, eller vi fick bara se klasskortet. Jag är faktiskt ganska nöjd, óm man jämför hur jag skämde ut mig förra året! Igår skrev jag ju att jag skulle köra mjukisbyxe stilen, det blev precis tvärtemot. Inga mjukisbyxor var rena så jag tog på mig kjol o högklackat istället(:

Om en timme o en kvart är det dags för avslutning. Den slutar klockan 00.00 tror jag det var. Fett kul, hehe(= På tv ikväll går tydligen Criminal Minds, nice surprise liksom! Missa inte om ni gillar skrämmande kriminal serier:) Bloggar senare.

Hare bra!

e♥

*not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0