skit på tv var namnet.

Hejsan!
Aaargh, hatar söndagar efter kl 20.00. Då går det ingenting bra på tv, ingenting!!! En underbar tv tablå vore;

17.00 CSI NY
18.00 Gossip Girl
19.00 Grey's anatomy
20.00 Ugly Betty
21.00 Desperate Housewives


Säg mig, varför, varför går inte dessa underbara program 24 7 ? Istället måste vi plågas med alla onödiga tv serier som borde förbjudas. Så, nu ska jag sluta tjata om tv;n för en stund, haha. Sitter just nu o glor på mitt fula Batman plåster. Min lillebror, alias Huliganen, snärtade till mig med sin dämp. Han slog tydligen så hårt att det började blöda trots att jag hade jacka o tjocktröja på mig. Han är galen, jag vet! Om ni av någon anledning undrar varför jag har ett Batman plåster på mig är det för att alla andra förpillade plåster är slut. Och säg mig, vad offrar man inte för en blödande armbåge? Tydligen sin värdighet.

Sov sött!

e♥ 

Kommentarer
Postat av: VOFF

PROSON BREAK HLÖMDE DU!! PRISON BREAK <3<3

2008-10-21 @ 16:03:22
Postat av: emma

hah, ser inte på prison break, men den är säkert värd att stå med den med(:

2008-10-21 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0