onssdaag(:

Hejssan allesammans(:
Jag är ledsen att jag inte hunnit blogga så mycket, men jag har helt enkelt inte haft tid(x  Idag drog jag till stan med min söta granne Emma. Min stan outfit blev en randig kofta med stuprör, en stoor halsduk o högklackat. Tyvärr har jag inte möjlighet att lägga upp några bilder så det får räcka med en kort beskrivning. På stan hittade jag en trekvarts marinblå kofta med guldknappar från H&M. Grymt snygg, enligt mig(a)! Annars köpte jag inget, måste snåla nu inför jul(: Joo, två stycken bananer från Konsum, hahaha=) Mitt bananberoende blir bara värre och värre! Resten av dagen ägnas åt Emma och kortspel. Kanske vår traditionella kvällsaktivitet, Tjuv o polis(=

Imorgon bär det av mot Hälleforsnäs elr vad det nu hette. Behöver nyaa jeans o lite smått&gott. Kvällen njuts sedan tillsammans med the Girls, dvs Sara, Patricia o Miranda. Vi ska äta gott o se på bio, niiiice(= Vilken bio det blir vet vi inte än, Patrik 1,5 hade vi tänkt att gå o se, men den slutade tydligen gå igår, lågt eller vad!? Hursom helst, missa inte älskling ikväll. Grey's anatomy, 21.00 kanal 5!

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

haha, du är vekligen bananberoende (a) <3

2008-10-29 @ 19:35:03
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0