Nice lördag.

Hej allihopa.
Äntligen får man slappna av, har haft fullt upp heela lördagen. Sov hos Mirre från igår till idag. Vi hade jätte roligt(= Vi skulle se på mio min mio, hehe, men vi somnade. Aja klockan halv nio började tema träningen så vi fick lov att kliva upp tidigt. Efter träningen åkte vi hem, men jag ville til ikea så då åkte vi dit. Köpte några roliga saker(: Sen har jag hållt på och fixat i mitt rum och nu, äntligen, kan jag pusta ut. Vad har ni gjort idag då ? Ikväll blir det självklart Sverige-Portugal o kanske lite stjärnor på is (= Eller kanskse ngn trevlig film skulle inte sitta helt fel nu. Ha en fortsatt bra lördag kväll!

Hare bra!

e♥

Kommentarer
Postat av: sara

vad köpte du ? :P <33

2008-10-11 @ 18:26:32
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0