löördag(:

Hejsan alla höstlovsbarn!!
Hur har ni det?! Själv började mitt höstlov med att sova hos Emma. Vi hade en 'spakväll', väldigt trevligt(= Klockan 10.30 idag bestämde jag o Emma oss för att gå ut o springa. Det var vääldigt skönt! Annars har jag städat så nu är övervåningen top the line(=
Idag är det lördag vilket borde betyda godisdag, men det blir det ej för min del. Jag har nämligen tagit åt mig den stora fruktade utmaningen att ha godisförbud till juulafton(= Jag får inte heller äta glass, stackars mig va!? Ikväll blir det nog tv, som CSI elr ngt sådant underhållande. Något tips på ett sevärt program? Bloggar kanske senare, om inte, ha en underbar lördag allihop!

Hare bra!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0