lllördag(:

Hejsan alla!
Idag är det lördag, woho! Steg upp klockan 08.34 (tidigt jag vet) eftersom den förbaskade tfn väckte mig. För det mesta har jag vart med Emma idag(= Vi har spelat gin rummy så att det rtker ur öronen på oss, hehe. Egentligen borde jag fixa mig men jag prioriterade tydligen bloggen före;) Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig; en lång t-shirt med leggings(: Frisyren funderar jag fortf. på;) Förmodligen tänkte jag ha uppsatt med lockat?! Om jag nu lyckas klara av den mest avancerade frisyren för mig, haha(: Klockan 17:50 ska jag till Emma o vi åker sedan till Miranda. Jusste, festen började klockan 17.00 inte 18.00 som jag babbla om igår(; Vad ska ni göra ikväll då? Klockan sent ikväll blir det brottskod försvunnen för min del(: En 'kriminal älskling' för min del! Ha det underbart allt folk!

Kramar,

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0