hemma igen(:

Hallå igen!
Kom precis hem från Hälleforsnäs. Bilresan tog typ 100 timmar och jag fitt sittkramp. Dagens inköp blev inte särsklit mycket, en mjukisdress från Bondelid, en svart söt liten väska från Bozzini, ett par hipster från Frank Dandy och 8 st armband från Dazzling.Ett mycket trevligt outlet om man nu lyckas hitta dit!?
Snart måste jag börja fixa mig inför kvällen. Det blir 17.00 bussen in mot stan, mat på Nancy's och sedan bio. Vilken bio det blir har vi inte valt än, antingen Vicky Cristina Barcelona eller Step Brothers. Någon rekomendation?
Och vet ni vad jag ska smuggla med mig in till bion? Gissa en gång... TVÅ BANANER x) Haha. Men tyvärr så förstörde Sara min stora kärlek till bananer när hon berättade att bananer inehöll mycket kalorier. Eller ja, mycket kalorier för att vara en frukt! Aja, nu måste jag gå o fixa mig, hörs senare(:

xxx
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0