hej på dig.

Hej alla goa o glada!
Har precit duschat. Träningen gick bra trots att jag sprang omkring som en blind liten råtta, hahah. Just nu borde jag egentligen sitta o plugga matte elr. svenska, men jag gör det sen, snart om jag hinner:) Vi har så jäla mycket på gång i skolan, uppgifter hit, inlämningar dit, prov här och redovisningar där. Jag ska nog sluta skolan, då slipper jag all stress. Fast då blir det stressigt hos socialtjänsten så det är nog bäst att pladdra sig igenom skolan istället! Imorgon har vi idrott, ska se till att njuta av den lektionen till max  eftersom det är sista idrotten för denna period. Nästa idrotts lektion har vi faktiskt p r o v. Sorgligt men sant!

Ikväll, ja då blir det väl mest tv o läxa. Sen finns det väl inget annat att göra. Leta julklappar på internet, hehe skojja(= Än är det nog lite för tidigt, eller ?

Hare toppen!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0