grr'eys anatomy.

God kväll(=
Puh, äntligen kan jag andas ut. Har gått i högvarv sen jag kom hem från träningen. Äta, duscha, kuta efter jobbiga brorsor o så vidare. Snart om ca en halvtimme börjar G R E Y S   A N A T O M Y! The best sjukhus serie ever, eller hur!? Hehe(: Jag vet faktist inte vad jag ska göra innan det, kanske hänga vid datan eller läsa någon underhållande bok. Annars är ju tv ganska lockande just nu, hah. Imorgon blir det lugnt o skönt i skolan har jag bestämt. Därför har jag också planerat att ha på mig en riiiiktig bekväm outfit. Vad passar inte bättre än a la mjukisbyxa med en riiiktigt varm o gó tröja(= Klockan 18.00 har vi fotbollsavslutning nere på friluftsgården, roligtroligt! Fredag ser jag framemot jääkligt mycket, sista dagen innan höstlov you know(= Jag har fortfarande inte fått veta vad ngn ska göra på höstlovet, tell me!

MIssa inte G'a!

e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0