fullt upp.

Tjena snebena.
Idag har jag haft fullt upp, nästan. Efter lunchen hade jag inget att göra såjag tog på mig det traditionella höstjobbet, krattning! Nu syns vår gräsmatta liite iaf(: hehe. Efter det gick jag in o fikade lite, för att sedan dra till plantagen o vice versa. Vi köpte en hel del blommor o en lövkorg (känner mig hedrad). Väl hemma tjatade jag på min lillebror att han skulle komma ut o köra tjuv o polis elr ngt, hahah. Tillslut gav han med sig o jag har nu sprungit 1 000 000 varv runt huset desperat efter gömställen. Sen tvingades jag även köra innebandy. Det är liksom jag o innebandy, skulle INTE tro det. Fast jag vann typ med 7-2 mot han o hans kompis. Hursom helst borde jag städa, men ooorkar verkligen inte det. Jag borde faktist få njuta klart denna underbara höst dag. Men det är tydligen bara jag som tycker så, hehe;)

Hare höstigt!

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0