fredag kväll.

Hejsan svejsan!
Jag o Emma har slagit in Mirandas present så att det knappt går att öppna den, hehe(= Om du vill veta mer Patricia får du ringa elr ngt(: Ikväll blir det lugnt, ska se på tv elr kanske läsa ut min bok. Några läxor blir det ej, för en gång skull! Ska alldeles strax tappa upp ett varmt bad o sedan göra en smoothie. Eller ska jag kanske göra en varm kopp cappucino ?! Skit samma, något gott ska jag iaf unna mig eftersom jag inte rört en godis denna vecka!=) Hehe, ursäkta om jag framstår som ett godisvrak nu men ibland kan man ju inte hålla fingrarna i styr, right ?
Imorgon är det som sagt fest klockan, ja när var det nu den började? 17.00? 18.00? Aja något omkring 6 tiden. Innan det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tänkte dra ner på stan o titta på en mysig höst mössa o halsduk o kanske något oversize stickat. Men då kom jag plötsligt på att jag hade inga pengar kavr!!! Så det får nog vänta tills jag inskaffat cash. Då får det lov att bli kompisar, det kostar ju inget, eller ? Hursom helst så har jag o Patricia startat en dejtingbyrå:)) Vi har redan skaffat en urläcker dejt åt Sara. Vill du också ha ? (a)

Hare bäst!

e♥

Kommentarer
Postat av: sara

urläcker?! dejt!? NOT

2008-10-18 @ 13:57:44
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0