en vanlig måndag.

Hejsan alla glada.
Idag var det då måndag, vilket betyder skola. Dagen gick rätt segt o jag hann inte så jätte mkt. Vi hade spanska, HL o svenska. Glosförhöret gick bra, jag svarade på alla men jag vet inte om jag har alla rätt;/ Hursom helst hoppas vi på bättre dagar! När jag kom hem snackade typ min mamma med ngn i telefon. Det var en s.k intervjuare som stäldde frågot, hehe. Sen skulle hon tydligen fråga mig en massa frågor. Det tog typ 10 minuter o när vi väl var klara så sa hon att de skulle skicka hem en bio biljett till mig=) Woho :)) Så nu är jag på glatt humör. Aja, klockan 17:45 börjar våran träning o håller på tills nånting, kommer själv inte ihåg när den slutar;) Bloggar senare, kanske.

Hare nice!

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0