en massa prov!

Hejsan alla gullungar(:
Sitter här invirad i en stor svart kofta och inkletad i Idomin. Ni förstår, jag fryser o mina läppar känns som sandpapper elr nåt;) Idag hade vi 2 prov, matte och idrott :S På matten gick det sådär, idrotten gick lite bättre. Nu jäklar kommer jag få ett IG, mitt första hemska IG!! Imorgon har vi också prov o igår hade vi spanska kontroll. Fatta hur mycket prov vi har denna vecka. Stackars oss? Hursom helst så var dagen bra bortsett från proven(= Jag o Patricia bytte kläder o hon hade så små o korta jeans så jag gick där som en uppstoppad michelin gubbe, hahaha. Igår han jag tyvärr inte blogga, men det hände inte så mkt. Hade träning o var ett tag med Miranda ''Glömsk'', mycket trevligt(: 

Ikväll blir det, gissa?! Ugly Betty o Desperate Housewives såklart!! Jag älskar er högst på jorden... nästan. Annars har jag inte så mkt planerat. Ingen läxa idag, möjligtvis kolla igenom projektet till provet imorgon. Vet ni föresten hur sen våran buss var idag ?! Nej det ska jag ta o tala om för er, 20 minuter sen!! Så vi missade bussen hem=/ Aja, skriver later kanske.

Hade bäst!

e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0