efter festen.

Hej alla sötnosar.
Nu har jag kommit hem från Mirandas fest(: Vi hade typ en taco kamp där vi tävlade om olika tillbehör till tacosen, fett kul=) Hahaha, hursom helst fick tillslut alla ta alla tillbehör;) Sen så körde vi ngn helgalen lek där man skulle ta ett vanligt spelkort o suga in den i munnen för att sedan ''föra'' över den till en kompis. Och en viss person, jag (nämner inget namn för jag är säker på att Patricia skulle bli ledsen då), kunde inte suga in kortet, haha. Så när jag skulle ''föra'' över kortet till henne så tappade hon kortet och en liten ''incident'' inträffade, Inte bara en gång utan tre gånger!! Jag är säker på att Patricia skäms nu, det borde hon göra, hehe xD Tack för en helrolig kväll Miranda o co♥. Aja, om en halv timme börjar som sagt Brottskod försvunnen, rekomenderas varmt(: Imorgon är jag inte säker på om det blir bio, jag hittar väl på ngt kul;) Är inget folk hemma kan jag ju alltid kratta löv, not!

Sovgott gott folk!

e♥

Kommentarer
Postat av: Patricia

men emma, jag kunde visst ! :) men alla gör fel ibland och 1 gång var ditt fel när du höll i mig. hahahhahahhaha. xD <3

2008-10-19 @ 10:23:31
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0