bananberoende&dolda talanger.

Heeejsan(=
Jag har skapat ett bananberoende! Egentligen tål jag inte banan men det är ju såååå gott, visst? Jag vet inte hur många bananer jag slukat i mig under gårdagen och idag. För många skulle jag gissa, hehe(= Hann tyvärr inte skriva något igår, men vad hände!? Var med Emma för det mesta o så tittade jag ju självklart på Gossip Girl(: Jusste, jag var ute o sprang med min pappa och med en trevlig granne. Sen skulle jag göra lite situps men jag klarade knappt fyra för min jävla träningsvärk höll på att döda mig! Idag så har jag vart med Emma igen, surprise!
Vi har spelat Gin Rummy, stress, Dam och sjuan heeela förmiddagen. Och så bläddrade vi lite i den nya H&M katalogen som jag INTE har fått. Emma hittade en snygg kappa i storlek 54 från avdelningen Big Is Beautiful, hahahha(: Jag känner mig lite uff faktiskt, har varken fått den nyaa H&M katalogen ELLER mina skolfoton!? Istället för mina foton fick jag min lillebrors, inte rättvist.
Aja, fram mot eftermiddagen skulle jag bara barnvakt åt Huliganen, you know who. Var typ barnvakt i tre timmar och tjänade lite money. Eller ja, barnvakt o barnvakt, Huliganen hängde mest med den andre Huliganen så jag behövde inte göra så mycket. Hahaha, rätt åt er(: (syftat till Huliganerna) Jag och Emma fick offra oss och spela lite bandy med dem, vi vann självklart och vi kom fram till att vi hittat en ny dold talang, Innebandy!

Men att handskas med små irriterande barn är nog inget jag kommer satsa på, trots att jag bettede mig som en galen militär ville de inte lyssna på mig. Istället gjorde de två Huliganerna en pakt mot mig och jag fick begära vapenvila(; Snart bär det av mot stan för att plocka upp min mors mor och min mors far från bussen(= Annars blir det nog CSI eller Matakuten ikväll, eller så hittar jag väl något bättre att se på. 

Hare bra kompis(:

e♥


Kommentarer
Postat av: sara

jag har inte heller fått H&M katalogen. paticia har fått den :S haha <33

2008-10-28 @ 16:55:51
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det har jag :D

2008-10-29 @ 19:53:05
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0