äntligen fredag(:

Hejsan alla sötnosar!
Kom precis hem från stan. Har handlat till imorgon med Emma o Patricia. Själv var jag pank så några saker till mig själv blev det dessvärre inte, trots att jag spanat in tre nagellack på H&M. Du förstår, jag är typ galen i nagellack, särskilt nu på hösten(= Förresten fick jag precis hem min biobiljett. tackar! Nu har jag kanske planer för söndag, bio, hehe(= Kanske ngn som har lust?

Igår städade jag min garderob, jag har några få klädesplagg kvar med nöd o näppe. Ska försöka ta mig till skhlm elr varför inte stockholm under höstlovet. Skulle behöva nya jeans o linnen. Plus att jag är lite sugen på nya skor. Gärna ett par grövre stövlar eller ett par klassiska stövletter. Suck, om ändå allt vore gratis! Vad har ni för planer för höstlovet ?
Ikväll blir det självklart CSI NY, ännu en älskling! Sen kanske jag tar mig tid att se den uttjatade "Freaky Friday".

Eftersom det är fredag idag betyder det slut på skola för veckan! Yeah(: Men om ett par timmar är det väl dags för skola igen. Skit också, den fruktade vecka 43 närmar sig med sjumila kliv. Aja, ha det bra. Bloggar kanske senare(:

Kramar,

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0