21:04

God kväll=)
Har precis duschat o tittat på gossip girl, fett bra=) Snart tänkte jag göra en klassisk fransk manikyr, får se hur det går. Sen har jag lite spanska glosor jag borde träna på, men det tar jag senare. Läxa tillsammans med en kopp varm cappucino skulle inte sitta helt fel, right? Föresten så har jag städat klart, fick offra en 20 minuters gossip girl för att hinna städa klart. Typiskt mig att göra allt i sista minuten. Hursom helst har jag jagat bort varenda liten dammråtta ut från mitt rum, förutom under tv;n. Där orkade jag inte städa. Aja, ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Kramar,

e♥

detta inlägg skulle publicerats 20.00 om ni undrar...


Kommentarer
Postat av: sara

du ..?! i sista minuten !? skulle inte tro det ! haha. du har ju gjort klart uppgiften innan vi har fått den ! haha <3

2008-10-13 @ 18:55:04
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0