19:09

Hejsan alla söta loppor.
Idag  har jag vart i skola, surprise! Jag hade HL, Hat matte o Idrott. Det var kul, skittråkigt o kul. När jag pallrat mig hem hade jag inget annat val än att sätta mig ner och unna mina skoluppgifter ett par timmar. Fast när jag tänker efter var det ändå inte helt fel att jag gjorde det. Nu är jag klar med hem- och konsument uppgiften, förmodligen svenskan, på väg med matten o klar med spanskan. Puh, o det var bara en liten del av allt jag har att göra. Hursomhelst så får två saker mig att fortsätta gå, Ugly Betty o Desperate Housewives såklart!!! Skulle inte missa de två älsklingarna för allt i världen. Imorgon är sista dagen innan dagen då vi ska simma:o Jag kommer bli fett underkänd. Om ni undrar så kan jag simma;) Hehe. Skriver förmodligen inte senare. ha en bra kväll o missa inte my lovers.

Kramar,

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0