16/10,

Hejsan alla gullungar!
Tack, tack tack tack! Jag behövde inte åka tillbaka och simma!! Inte för att det var några problem att simma 200 meter, men ändå(= Hann inte blogga igår med det var väl som en vanlig skoldag, projekt, svenska o HL? Efter skolan följde Miranda me mig hem o vi plugga spanska(: Sen hade jag träning och 21.00 började greys anatomy! Ännu en underbar älskling. Plus att jag lämnat in min hemkunskap(: Idag hade vi som sagt simmning. Det gick över mina förväntningar, hehe. Men vi hade endast 25 ynka minuter att fixa oss efteråt. Det ledde till at vi missa tåget hem x) När vi väl var i stälje hade jag och Sara god tid på oss så vi unnade oss varsin stor varm kopp färsk chocolate från pressbyrån=) fatta vad det smaka(= Hursom helst, veckan går mot sitt slut, äntligen! Den har ju fan varit hur låång som helst!? Imorgon blir det stan med Emma o på lördag fest(= Söndag har jag inte planerat in än, är ju lite småsugen på bio(: Skriver later, kanske:)

Hare bäst !

e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0