trött som en trötting.

Tjooo!
Kom precis hem från träningen(: Den var rolig fast man såg typ ingenrting! Ska snart gå o duscha men tänkte blogga lite först;) Imorgon är det skola såklart, annars tänkte jag ta en sväng in till stan och klippa mig(= Mitt hår ser just nu ut som ett hemskt kråkbo eller något ännu mer förfärligare. Skulle också vilja slinga lite, men det får vänta tills senare. Vad har ni gjort  idag då? Jag frågar denna fråga trots att jag vet att ingen kommer lägga ner ett par sekunder för att kommentera och berätta vad de gjort idag. Men ändå, någon rar liten person kanske har tid att göra mig glad? Om inte, skit på er. Okej nu var jag lite hård, och oseriös. Haha(: Ha en trevlig kväll och sov gott om ni snart ska gå lägga er. Det ska iaf. jag, jag är ju trött som en trötting. (=

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kära Emma. Min dag var toppen jag fick ett sällsynt MVG i spanskan och om du inte vet det så har vi startat klubb. Hoppas du blev glad nu.

2008-11-03 @ 20:47:45
URL: http://Marandapanda
Postat av: k

hej hej :) idag har det inte hänt så mkt, oroar mig för ett test på idrotten imorron. dd? KRAMAR =)

2008-11-04 @ 17:44:53
URL: http://applefudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0