tröööött (x

Heej alla glaada(:
Fy vad jag är trött, somnade i soffan efter middagen och sov... Jag vet inte alls hur länge? När jag vaknade blev jag desperat efter något sött så jag gick och tog ett digestive kex och gnagde på. Men hela min kropp var lika slö som världens segaste traktor, så jag tog mig ett varmt bad! Mycket uppfräschande måste jag medge;) Så nu sitter jag här i mjukisbrallor och är liite piggare(= Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem från skolan. Läst lite och kollat på TV. Själv får man hitta på det bästa av situationen när de andra är ute och roar sig med bio. Hahah, hade inga pengar så nu får jag känna på kyrkråtte livet lite grand. Hare bra!

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

jag är ingen fjortis ;) <3

2008-11-08 @ 10:29:24
URL: http://phlaukkanen.blogg.se/
Postat av: emmas

ska till skärholmen idag och sen bowling(med familjen):D hoppas att du är piggare idag. ses i helgen!<3 puss

2008-11-08 @ 10:49:24
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0