tjooo!

Godkväll gott folk(:
Jag har som jag tidigare lovat njutit av denna dag till max. Jag har varit med Miranda och Emma S och gjort lite kiluga saker(= Vi spelade bl a Gin Rummy och mallpottan Emma mallade sig hela tiden över sina 15 poäng medans jag och Mirre hade över 200 poäng *pinsamt* (x Sedan har vi ocskå passat på att köra tjuv och polis med lite roligt folk. Nyss var jag och lämnade min mormor och morfar vid bussen och fick överraskande nog en 100:- (= Nu blev jag plötsligt 100 mindre pankare, bra va? Fast de dyra o fina julklapparna jag förväntas köpa till min familj ersätts nog med målade stenar eller något liknande tråkigt i år. Hahaha, nej den smärtan tänker jag inte skänka dem. Om 20 minuter börjar Gossip Girl, så glöm inte det nu(: Nu måste jag kila, hare bra!

xxx
e♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0