tisdag(:

Hallå alla gullungar!
Jag skrev ett inlägg förut, men som ni kunde läsa igår försvinner mina inlägg ibland:/ Idag har jag iaf. klippt mig och blev halv nöjd. Jag bad dem ta 5 cm på topparna o de tog typ 10 cm. Men vi får hoppas att mitt korta hår ser bättre ut imorgon när jag duschat (a). Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives, mycket nöje. Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll, är väldigt trött. Hur var er dag idag? Bra? Det hoppas jag iaf(: <3 Här kommer lite vinter vill ha:

   

♥Söt liten klänning från H&M.
♥Lång stickad kofta från H&M.
♥Bruna uggs.
♥Haha, lite tidigt för solglasögon, men de var heeta(:

Ha en underbar kväll/natt kära läsare(:
xxx
e♥

ps. kommentera gärna inlägget så är du jätterar(: ds.

Kommentarer
Postat av: emmas

du har ju redan uggs"/ och sånadära solglasögen har ju jag beställt från hm:D pussar

es

2008-11-05 @ 12:20:50
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: emmaa

hah, men jag vill ha ett till par och solglasögonen kommer inte från hm(:<3

2008-11-05 @ 16:21:10
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0