tillbaka från stan(:

God eftermiddag allihopa(=
Kom precis hem från stan. Har gått så länge att jag fått ont i mina fötter trots att jag gick i vanliga uggs. Köpte inte särskilt mycket, bl a en fot lotion och en fot scrubb från Lindex. Köpte även nagellacket jag länge velat ha, en rosa/lila skönhet från H&M. Se bild. Den röda väskan som jag ville ha fanns inte! :/ Jag och Miranda råkade även ut för en annorlunda incident. Vi gick in på The Body Shop då en ful gammal gubbe kom in och ställde sig och pratade med kassören. Då gick jag och Miranda fram och började hålla på med ett läppglans för att hör vad han sa. Då mumlade han något till oss och sedan sa han "Fan vad snygga ni är, I love you''. Då hade jag och MIranda inget annat val än att fly äffären, Hahahah. Jag har även upptäckt en ny delikatess efter min låånga vistelse på stan. En chokladboll doppad i varm choklad med grädde från Nancy's. Fyfan vad gött det smaka(= Vad har ni gjort idag?:) Nu måste jag fixa mig, vi får gäster om ett par sekunder.<3

   ♥
Från Lindex respektive H&M.

xxx
e♥

Kommentarer
Postat av: marandapanda.blogg.se

Har du inte glömmt något =P // mirre

2008-11-09 @ 20:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0