söndag morgon(=

Godmorgon alla gullungar(:
Idag är det siiista dagen på höstlovet, imorgon börjar skolan;/ Ska därför passa på och njuta av dagen till max! Dagens planer blir att vara med kompisar eftersom jag redan städat mitt rum till tiptop(: Så Miranda ska komma hit runt 11.30 tror jag och senare ska vi spela Gin Rummy med Emma. Det är väl det jag har planerat än så länge. Ska ni göra något roligt idag? Imorgon tänkte jag försöka hinna att klippa mig men eftersom vi har träning tror jag att jag tar det på tisdagen istället, enklare så. Fast man måste ju tyvärr ha med sig en vuxen för att ta hål i öronen, så där sprack den planen. Aja, jag får i värsta fall själv ta hål i öronen med en nål, is och en äppelbit. Haha, bloggar väl senare(=

xxx
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0