pepparbak(:

Heejsan(:
Känns som evigheter sen sist? Har varit dålig på att blogga, skyll på mitt minne! Därför berättar ´jag mycket översiktligt om de tre dagarna jag missat. Well, i lördags åkte jag in till stan med min lillebror för lite julshopping. Men han blev trött så han åkte hem men jag var kvar, med hans pengar. Hehehe(: I söndags var jag med lille Sergot (Sara). Vi typ julpysslade med min lillelillebror (a). Plus att det snöade mycket^^. I måndags, dvs igår, drog jag ner med Jönssonligan till friluftsgården för lite pulkaåkning. Haha, det kanske låter lite barnsligt men kul var det iaf. eftersom vi spenderarde två timmar och 45 minuter där(: Plus att det snöade något grymt mycket:)

Idag så har jag varit i skolan, såklart! Det var faktiskt ganska roligt, observera ganska. Hann med ganska mycket plus att idrotten var rolig(: Efter skolan drog jag och Patricia hem till Sara för lite pepparkaksbak. Fast mycket av degen försvann ner i våra magar, speciellt min! Fast jag kan ju faktiskt inte ro för att pepparkaksdeg är gott!!? Jag gjorde bl a en hiphoppar gubbe, ett självporträtt och en drös med getabockar:) Nu måste jag faktiskt ägna mitt skolarbete någon timme? Måste faktiskt hinna klart innan (ja vaddå?) älsklingarna börjar! Ugly Betty och Desperate Housewives(:<3

puuusssar(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0