oonsdaag-.-

Hejhej allesammans(:
Kom hem från stan för ett tag sedan, handlade presenter till tränarna tillsammans med Miranda(: Det blev varsin blomma och choklad. För att spica till det lite skrev vi roliga rim på korten, hahha. Ni förstår, vi har fotbollsavslutning idag men träningarna fortsätter som tur är:) Snart ska jag över till Emma, skulle bara blogga lite först. Idag fick vi det nya projektet som verkar vara typ omöjligt. Man ska skriva en massa invecklat om fossila bränslen etc. och jag tycker detta verkar vara på snille nivå. Det vill säga inte min nivå. Aja får väl bita ihop ändå ;s Hur var er dag? Bättre än min antar jag eftersom ni förmodligen fick en omöjlig uppgift som garanterat ger er IG- ? Nä, trodde väl det! Här bjuds på lite bilder:

       
♦Sött nagelvårds kit från H&M 39.50: -
♦Knalligt värre! Ögonskugga från H&M 59.50: -

(Inte för att just jag var såå sugen på att köpa ögonskuggan, men lite bilder skadar aldrig)

Ha en fortsatt bra eftermiddag allihopa!

xxx
e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0