no prov och ett stort plus!

Halloj(:
Sitter i mitt mörka rum med tända ljus och har det allmänt mysigt med ''Hey therre DeLilah''(: Idag hade vi ett NO prov om fossila bränslen, energiomvandling och atomer. Det gick bra tror jag (: Annars hade jag bara HL, blev typ klar med bilden och periodens matte, plus engelskans, jippie! Imorgon är det fredag (efterlängtad som tusan)! Har HL heela dagen med Jeennifer(: På kvällen blir det möjligtvis en kväll hos Sara (?) med co. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, njuta kanske. Njae, baka pepparkakor kanske!? Haha, vad ska ni göra imorgon då? På lördag har jag tematräning , äntligen säger jag bara(: Aja, har lite annat att göra nu. Förresten, plus för Kia för att du är en sådan söt och trogen liten läsare(a).

puusss'

Kommentarer
Postat av: katja

matteprov... men det är bara att göra det och inte tänka på hur jobbigt det är. Ha det bäst =)

Kramar!!

2008-11-27 @ 19:38:35
URL: http://applefudge.blogg.se/
Postat av: emmae

haha aa fast vi har inte haft matteprov, det var NO prov:P fast vi kommer ha matteprov snart:/

2008-11-27 @ 19:46:37
URL: http://eemmamaria.blogg.se/
Postat av: Kia

jag är bäst :) <3

2008-11-28 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0