newinfo.

Tjena snebena(:
Nu har jag inte så bråttom, så nu ska ni få en utförlig bloggning! Som sagt, när jag skulle på sk buisness skulle jag egentligen till Katja(= Vi sjöng singstar och spelade eyetoy. Fett kul(= Trots min kråkröst o ont i halsen lyckades jag komma med på ett antal listor, inte som etta såklart! Eyetoy är för kul för att vara barnsligt, eller rättare sagt det är så barnsligt så det bli kul(: Men sen tvingades jag avsluta för att gå hem och käka en fin middag. Ungspannkaka^^ Och dagen till ära får jag också ett undantag från mitt godisförbud, jag får smaka på Toblerone glass! *Glad* Det är sviin gott jue. Vad har ni gjort idag då? Jag vet iaf. att plugghorsen nr 1 fortsatte att plugga x) Men nix, denna helg slipper jag skolarbete så långt ögat kan nå. Nja, måste faktiskt träna på älsklings glosor♥  det vill säga spanska! (: Ni måste ju hålla med om att Patricia har heeelt fel som inte gillar spanskan. Jag menar, det är ju därför man går till skolan liksom. Hahhaa(: Idag rekomenderas Fredag hela veckan och Idol! Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0