namnlös(:

Tjoooo!
Idag glömmer jag minsann inte att blogga som ni kanske ser(= Dagen, eller rättare sagt skoldagen var väl bra. Hade No första passet. Det var, hmm, booring! Andra passet hade jag musik, nu hade jag lärt mig vad Dur och Moll är för något(:  Jag lyckades tillochmed spela en vacker trudelutt på keyborden, ( med Saras och Amandas hjälp, men endå). Sista passet fick jag typ inget gjort. Satt i esteten med Sara och Tim och garvades mest åt Tims ''jättevackra'' näsa han ritade, hehe;) Imorgon är det fredag, skönt va? (a) Har HL heela dagen(: Vad har ni gjort idag då? Föresten så höll snön i sig ända tills idag, men nu är den snart borta:/ Hare bra!

puuusssar♥

Kommentarer
Postat av: sara

snyggaste nästan jue <3 haha

2008-11-20 @ 18:44:52
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0