mega einstein(:

Hallåå igen(:
Hur mår ni? Jag mår toppen bortsett från alla läxor jag har att göra;) Spanska, engelska och svenska är det som står högst på listan. Matten slapp jag ta hem eftersom jag jobba tillräckligt mycket på lektionen=) Hann 2 1/2 del kapitel (a) När jag kom hem blev jag typ överlycklig, jag hade fått mina skolfoton!!!=) Trodde jag ja... När jag öppnade kuvertet så märkte jag att det var min lillebrors skolkatalog och INTE mina skolfoton:/ Men jag tänkte tur att vi fick två stycken kuvert, en skolkatalog och de andra mina skolfoton(: Men det var DUBBEL upplaga av skolkatalogerna!!! Notera DUBBEL. Så jag har ännu inte fått mina skolfoton;/ Ikväll får ni inte missa Criminal Minds på kanal 5 klockan 21.00 tror jag det börjar(: Näe, nu måste jag gå och göra lite läxa för att sedan städa i mitt rum. NI förstår det ligger kläder och tidningar och väskor och kuddar över hela mitt golv (x Hare bra allihopa!


xxx
e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0