lite lördag(:

Hallåå allihopa(:
Jag börjar med att fråga Vad ska ni göra idag? Själv har jag inte som helst planer. Hade tänkt att åka ner på stan och klippa mig och ta nya hål i öronen, men det är ju fan röööd dag (; Ringde också till Miranda för en halv timme sedan men vet ni vad, hon sooov! Hahha, jag får ringa sjusovaren senare då. Igår gjorde jag förresten mitt årliga bastubesök. Uthärdade heela 72 grader, mycket uppfriskande måste jag säga(: Som ni förstår är jag inte så förtjust i att bada bastu, men det händer väl några gånger om året, kanske. Nej nu måste jag ta och klä på mig normala kläder, kan ju inte sitta är och häcka i mjukisbyxor och ett linne!? Bloggar självklart senare(:

xxx
e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0