hallå(:

Hallå igen(:
Vad har ni gjort idag? Själv har jag varit med en kompis och lite så. Försökt njuta av den näst sista dagen så gott som det går. Har även försökt fixa lite i min blogg, men ni ser ju själva resultatet. Katastrof! Får ta hand om det lite senare(: Imorgon har väl alla affärer stängt? Annars hade jag tänkt att klippa mig, men det lär det ju inte bli av imorgon.
Idag är det ju lördag och jag har klarat av mitt godis förbud galant(: Jag har inte ens ätit en banan! Visserligen slank det ner någon nybakad bulle, men jag menar vem kan avstå från en skit god bulle? Inte jag iaf, hahah(: Imorgon måste jag städa o så ska min mormor och morfar åka hem, annars står det väl bara kompisar på listan(= Behöver jag ens säga vad som sker på måndag, ja för dig som är lite efter kan jag bara säga en sak, skola! Uhh, jag ryser vid namnet. Men nu ska jag göra något vettigare, haha. Hare bra!

xxx
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0