godmorgon verklighet.

Tjiaaaooo(:
Aaargh, kommer gå in i väggen snart. Kommer i stort sett ingenstans med pluggandet. Sitter här och väntar på psykhjälp av en mattegranne som kanske skulle hjälpa mig!? Projektet går piss dåligt, jag fattar ingenting av fossila bränslen o co. Säg mig varför gör de så här, skolan alltså. Ledsen att jag bara sitter här och tycker synd om mig själv, men det gör jag faktiskt, x100. Annars var vi på utflykt idag, till naturhistoriska. Jippi, så jävla kul det var. Jag lärde mig sjuukt mycket och maten smakade toppen(= Hehe, hoppas ni forstod ironin. Det som fick mig att inte tuppa av av tråkhet måste varit ''goodie bagarna'' Burger King delade ut. Hahahha, en Cosmopolitan, en Vecko Revyn och en Residence? delade de ut;) Med fick man också en BonAqua och en killparfym. Hur var er dag? Lika 'rolig' som min eller?(: Ikväll är det älskliiingarna som går på tv. Behöver jag ens säga vilka det är? Ugly Betty och Desperate Housewives såklaaaart! Hahah, missa inte(:
Hade bäst!

xxx
e♥


Kommentarer
Postat av: Kia

hahah emma, varför får man socker? hahaha emma kondomer ser inte ut som sockerpåsar :) du är så rolig!<3

2008-11-11 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0